Про себе


1. Прізвище, ім’я та по батькові

Радзієвський Володимир Анатолійович

2. Дата і місце народження


15.09.1969 р. м. Бар Вінницької області

3. Які навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом

Вінницький державний педагогічний інститут, спеціальність «учитель української мови та літератури», 1992 р.

4. Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу, e-mail)

Рівненська класична гімназія «Престиж» Рівненської міської ради
м. Рівне вул. Д.Галицького, 15 тел. 23-33-45, prestizh92@i.ua

5. Стаж роботи: загальний:

 23 роки

6. у тому числі педагогічний:

 22 роки

7. Кваліфікаційна категорія:

 вища

8. Класи, в яких викладаєте

6кл., 7 кл. , 10 кл., 11 кл.

9. Педагогічне кредо

«Без творчого вчителя не може бути ні нової школи, ні нового суспільства, ні нової України»

10. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте

Технології активного навчання та інтерактивні методи і прийоми: асоціювання, передбачення, незакінчене речення, ПРЕС, рольову гру, читання з позначками, читання із зупинками, «порушена послідовність», лист до письменника та до літературного персонажа, кейс-метод, гранування, прийом сенкан тощо.

11. Власний особистісний і педагогічний портрет (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки)

Радзієвський Володимир Анатолійович - педагог, який любить свій предмет, учитель-дослідник. На його уроках панує атмосфера творчості та співробітництва. Він формує в гімназистів уміння мислити, переконувати, відстоювати власну думку, стимулює їхню активність, залучаючи до діалогу «учень-учень», «учень-текст». Спонукає своїх вихованців до творчості. Його ваблять мандри, відкриття, знайомства, тому часто разом з дітьми подорожує, спілкується з відомими людьми, листується разом з дітьми з письменниками.

Учні Володимира Анатолійовича вчаться бути не лише слухняними дітьми своїх батьків, а й справжніми синами та доньками власного народу. Його вихованці чітко усвідомлюють своє місце у суспільстві, шанують старших, допомагають молодшим, відчувають власну відповідальність. На уроках педагог не оминає гострих дискусійних кутів, вирішує з учнями складні життєві проблеми.

Володимир Анатолійович –  наполеглива, відповідальна, ерудована людина, яка своїм прикладом спонукає учнів до самовдосконалення.

12. Даю згоду на внесення інформації в базу даних та публікацію матеріалів в періодичних та інших освітянських виданнях з можливим редагуванням




Висновок про педагогічну діяльність Радзієвського В.А.

Радзієвський Володимир Анатолійович працює вчителем української мови та літератури у Рівненській класичній гімназії «Престиж» з 2008 року. Кожен з них – це рік творчого пошуку, професійного зростання, самовдосконалення, поліп­шення методики викладання державної мови, формування власного почерку в організації навчально-виховного процесу.

Творчий підхід до викладання, пошук нового, вимогли­вість до себе й учнів, системність у роботі, організованість, працездатність, глибокі знання, постійний пошук нестандартних, нетрадиційних форм навчання та виховання, відповідальність, любов до дітей - визначальні риси Володимира Анатолійовича. Кожен його урок стає для учнів відкриттям, новою сторінкою на шляху пізнання мови свого народу. Навчально-виховний процес учитель здійснює з опорою на принцип комунікативної спрямованості та ситуативності. Учитель активно працює над втіленням на практиці поло­жень сучасної прогресивної методики викладання української мови за такими критеріями: особистісно орієнтоване спілкування (особистісний контакт з уч­нем, утвердження людської гідності, створення умов для розкриття творчого потенціалу кожної особистості); добір не тільки фактичного, а й емоційно збагаченого матеріалу, що значною мірою мотивує діяльність учнів як на уроці, так і сприяє форму­ванню інтерпретаційної компетентності, креативної творчої діяльності, автономії учня та май­бутньої його соціалізації. Володимир Анатолійович впевнений, що використання інноваційних техноло­гій забезпечує підвищення ефективності навчального процесу, гарантує до­сягнення запланованих результатів.

На своїх уроках учитель відповід­но до тематики ситуативного спілкування передбачає моделювання життєвих ситуацій. На уроках панує демократична, відверта, емоційно насичена, позитивна атмосфера творчої співпраці, взаєморозуміння, доброзичливості, при­йняття пропозицій учнів, довір'я і віра в розумові задатки кожної дитини. Володимир Анатолійович найчастіше виступає в ролі організатора всіх видів діяльності учня як компетентний консультант і помічник. Його професійні вміння спрямовані не лише на контроль знань і умінь гімназистів, а й на діагностику їхньої діяльності та розвитку. Професійність Радзієвського В.А. полягає в тому, що він правильно вибирає методологію та механізми реалізації змісту освіти в реальному навчальному процесі як з урахуванням інтересів та здібностей учнів, так і його особистої творчої індивідуальності.

Педагог постійно перебуває в творчому пошуку. Стимулювання креативності учнів він бачить у застосуванні акмеологічних підходів, які спонукають учня творчо мислити, самостійно планувати свої дії, інтегрувати знання різних предметів та практично застосовувати їх у житті, удосконалювати навички і культуру міжособистісного спілкування та праці.

Володимир Анатолійович не обмежується колом власних інтересів, а постійно ділиться напрацюваннями з коллегами гімназії. Свідченням цього є його виступи на засіданнях кафедри предметів суспільно-гуманітарного напрямку. Важливими аспектами на­вчальної діяльності вчителя є ґрунтовна підготовка учнів, ретельне опрацю­вання сучасної ділової лексики, добір матеріалу до індивідуа­льних проектів і постійна підтримка ідей учнів, створення вчителем умов для автономної навчальної діяльності.

Радзієвський В.А ретельно планує індивідуальну роботу з обдарованим учнями, готує своїх вихованців до результативної участі у конкурсах та олімпіадах різного рівня. 

Не секрет‚ що діяльність учителя вимагає великих моральних і фізичних зусиль. Це складна, кропітка і виснажлива праця. Однак саме творчий підхід до роботи дає можливість Володимиру Анатолійовичу відновлювати сили, черпати в учнях наснагу та натхнення до своєї праці, адже, як писав В.О.Сухомлинський: “Творчість починається там, де інтелектуальні й моральні багатства, засвоєні, здобуті раніше, стають засобом пізнання, освоєння, перетворення світу. При цьому людська особистість немовби зливається із своїм духовним надбанням”.

Керівник кафедри                                      Н.С.Свирид



Немає коментарів:

Дописати коментар